AdWords dla branży motoryzacyjnej
Jesteś dealerem samochodów, lecz sprzedaż nie jest zadowalająca? Prowadzisz stronę z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, a liczba odwiedzających maleje? Mamy na to radę – wybierz reklamę Google AdWords dla branży motoryzacyjnej!
Jesteśmy praktykami z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym – wiemy jakie formy reklamy będą najlepsze dla branży motoryzacyjnej. W promocji studia urody polecenia zadowolonych klientek nie wystarczą. To za mało, by każdego dnia z Twoich usług kosmetycznych korzystało spore grono kobiet. Spraw, by sytuacja się odmieniła – wybierz reklamę AdWords dla studia urody!
Reklama Google AdWords – dealer samochodowy, ogłoszenia motoryzacyjne
Pewnie zadajesz sobie pytanie, jaką przewagę ma AdWords nad innymi formami reklamy? Przede wszystkim oferuje szeroki zasięg i wysoką skuteczność. Z wyszukiwarki Google każdego dnia korzysta wiele milionów ludzi szukających przeróżnych rzeczy – w tym samochodów, części samochodowych, czy mechaników. Dzięki reklamie AdWords możesz trafiać do osób szukających tego, co oferujesz w pobliżu Twojej lokalizacji. Co za tym idzie nie marnujesz pieniędzy, gdyż docierasz tylko i wyłącznie do Twoich potencjalnych klientów!
Google AdWords pozwala również na reklamę graficzną, więc masz szansę pokazać swój warsztat, czy salon samochodowy lub poszczególne auta! Jesteśmy wzrokowcami i uwielbiamy miłe dla oka widoki. Wykorzystaj moc reklamy graficznej na rzecz swojego biznesu motoryzacyjnego!
Co istotne, Twoja reklama graficzna pojawi się tylko i wyłącznie na stronach powiązanych z motoryzacją. Nie trafiasz do mas, lecz do osób, które w danej chwili mogą szukać tego co oferujesz!
Twoje reklamy będą wyświetlane również na smartfonach i tabletach, z których wielokrotnie korzystamy każdego dnia. Twoi klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób skontaktować się w sprawie wizyty w warsztacie, bądź dopytania o szczegóły związane ze sprzedawanymi samochodami.
Istotne jest również to, iż Twoja firma będzie reklamowana tylko w godzinach otwarcia! Zatem nie wydasz budżetu reklamowego na kliknięcia osób, które i tak nie skorzystają z Twojej oferty – trafisz jedynie do tych, którzy realnie mogą odwiedzić Twój salon, czy warsztat samochodowy.
Poznaj potęgę remarketingu Google!
Wiele osób szukających odpowiedniego samochodu, bądź mechanika nie podejmuje decyzji pochopnie, lecz potrzebuje kilku dni, by porównać oferty i podjąć decyzję. W tej kwestii również Ci pomożemy. Osobom, które odwiedziły Twoją stronę, lecz nie skontaktowały się z Tobą, będziemy przypominać o Twojej ofercie. W kolejnych dniach wyświetlimy Twoją reklamę na odwiedzanych przez nich stronach, tak by zachęcić ich do skorzystania z oferty!
Reklama Video na YouTube dla branży motoryzacyjnej
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby video promujące Twój warsztat lub salon samochodowy pojawiło się w serwisie YouTube, czyli drugiej co do wielkości wyszukiwarce w Internecie. Oprowadź swoich przyszłych klientów po swojej firmie, pokaż samochody z Twojej oferty i zachęć do skorzystania z oferty!
Spraw, by sprzedaż w Twoim salonie samochodowym wzrosła. Postaw na reklamę AdWords dla branży motoryzacyjnej i zdobądź nowych klientów już dziś!
Nasza strategia reklamy w AdWords dla Twojego salonu, czy warsztatu samochodowego
- Reklama tekstowa odpowiadająca na intencje Twojego klienta – np. wpisując w wyszukiwarce Google frazę „warsztat samochodowy Krynica Zdrój” – otrzymuje informację o Twoim warsztacie samochodowym wraz z elementami przewagi konkurencyjnej Twojej oferty.
- Reklama banerowa, która pokaże Twój profesjonalny warsztat lub salon samochodowy.
- Mobilność ponad wszystko – Twój klient może w szybki sposób skontaktować się z Tobą i umówić na wizytę wprost ze swojego smartphona, czy na tablecie.
- Remarketing, czyli ponowne docieranie do odwiedzających Twoją stronę na podstawie ich zachowań. Użytkownicy sieci ufają czemuś, co znają dlatego powinieneś się im przypominać.
- Kampanie wideo na YouTube dla osób, które interesują się motoryzacją.
Limity kampanii reklamowej zawarte są w danych technicznych produktu.
Masz pytania odnośnie powyższego produktu? – odwiedź nasze centrum pomocy lub wybierz opcję zapytaj o produkt, którą znajdziesz powyżej.